I dok sam te gledala iznad sebe

I dok sam te gledala iznad sebe
kako me uzimaš kao dio sebe
i dok si mi govorio:
"Bože, kako si lijepa"
ja sam vjerovala još
da se prava ljubav čeka
i da može doći u naš krevet
i u naš zagrljaj
da je važno biti nečiji kraj.
A onda si svršio,
lakomisleno me poljubio i rekao
da je "ona tvoj zavičaj"
da si je volio
dok nije imala sise
dok je noslila soknice,
da je čitav život njen
ko cijeli život tvoj
i bilo mi je neugodno i gadno
što nisam nikad bila
slična njoj...
Ustala sam iz kreveta
tvoja priča bila je kao kletva,
sanjala sam da se spasim
kao vatrogasac, trudila se
da ugasim vatru koja tinja
da ne bude dima između nas...
I dok si mi govorio da sam
lijepa za popizditi
znala sam da
moram još jednom opizditi
glavom i srcem do dna,
al da ću opet sutra
biti ona stara ja
a da se ovo između nas...
ne računa...

Statistika